Ana içeriğe atla

İzlediğim YouTube Kanalları

Uzun zamandır Gmail hesabımı açtığımdan sonra Blogger'ı keşfettim ve ardından blog yazmaya başladım ancak Gmail hesabımı açtıktan bir süre sonra da YouTube'a kaydoldum. Son 5 ay gibi bir zaman içerisinde o kadar aktifçe kullanmaya başladım ki artık laptop başından kalkmamamın tek sebebi video izlemek oluyor. 


Şimdi aklıma geldi de neden izlediğim kanalları paylaşarak herkese tanıtmıyorum dedim. Video izlerken dedim ben buna da başlayayım dedim. Umarım güzel bir liste oluşur ve faydalı bir post dizesi daha ortaya çıkar :))

1- İlk olarak az önce Onedio kanalından birkaç video izliyordum ve bundan başlamak istedim. Bu kanalı 2 ay önce keşfettim ve Onedio nun kendi web sitesinde 7'den 70'e harika paylaşımlar var. Bu YouTube kanalında da birçok komik dize videolar var. 


2- Normalde ben pek çok makyaj da yapmasam ilk makyaj videoları ile başlayıp sonradan eğlenceli videolarla konu alan Meryem Can'ı çok seviyorum. Fan değilim YouTube'da kimsenin ancak görseydim bir iki laflaşmak isterdim. Hoş videolar içerikli komik bir kanal daha :)


3- Ben de kitap yorumları yapan bir blogger olduğum için böyle kitap yorumlarını video halinde paylaşan çok da izlemesem tek izlediğim Thin Books var. Gerçekten hoş bir sakinlikte ve oldukça çeşitli bir şekilde kitap okuduğu için ben çok seviyorum ancak bir kanalı da daha çok komik amaçlı yapılan videoları var. İkisini de kaçırmayın derim :))


4- Yabancı şarkı dinlediğimi bir çok kişi artık blogum dolayısıyla öğrendiler ve gerçekten Yabancı şarkılar konusunda ve keşfetmek konusunda takıt olduğumu düşünüyorum. Cover şarkıları da çok seviyorum ancak eğer coverlar asıl söyleyenlerden güzel söylüyorsa gerçekten çok seviyorum. Madilyn Bailey'i de YouTube kanalım olmadan önce de takip ediyordum ve neredeyse onun tam böyle daha çok keşfedileceği zamanlardan önce biliyorum ve şimdi evleneli 2 sene bile oldu ! 


5- Bir çok fikirleriyle Atatürkçü biri Asena Ermiş ile tanışın ! Arkadaşım bana Asena'yı önerdiğinde ilk başlarda pek sevememiştim ancak farklı konularda fikirlerini paylaştığı videolarda bile tam bir Türk'ü olması gereken fikirlere sahip olduğu ve gülünmesi yerlerde gerçekten hoş bir mimik kattığında çok hoş bir video ortaya çıkıyor. Her videosuyla beğeniyorum *.* Ayrıca vlog kanalını da takip ediyorum :)


6- Makyaj hakkında hiç bir bilgim olmamasına rağmen ilgimi arttıran Duygu Özaslan ile tanıştım YouTube'da. Bir makyaj kanalı için oldukça harika videolar paylaşıyor. 


Bu yazımda da bir farklılık yapıp yeni bir seriye başladım. Umarım güzel kanallardır. İyi günler dilerim :)) 


Yorumlar

  1. oleeey müzik listelerin gibi bunları da izliycam ki iyi oldu sevdiklerini yazman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yok ama azdan başlayıp yükseliciim :))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Yorumu "Çıkmaz Sokak"

Kitap Fuarı'ndan aldığım kitapların hemen ertesini günü kitaplarımı okumaya başladım. Doğrusu okumadığım çok kitap artmıştı ancak çok uzun bir sürede bitirdiğim için yine kendime biraz söylensem de gerçekten güzel bir kitaptı. O zaman tümden nasıl bir yorum aldı benden, inceleyelim hadi ! :)

Çıkmaz sokaklara elveda deyin. Artık öyle bir çıkmaz sokağınız olacak ki, ruhunuz bile sokaklara elveda diyemeyecek. Belki de yeniden aşık olacaksınız bu umutlarla ve, artık bir aşkı sonlandırmanın ve yeni bir aşka başlamanın tam da bu sokaklar arası geçişte göreceğiz. Eslin'in çıkmaz sokağına hoşgeldiniz "Yiğit Kutay" ile birlikte..

Eh artık bir kitap okumamın vakti gelmiş ve çatmıştı ki bu kitap oldukça ince gözüküyor dimi ? Aslında bu kitap 622 sayfa ve oldukça büyük olan yazılarıyla da olsa uzun bir sürede bitirdim maalesef. Bazen bazı şeylerden dolayı vaktim kalmıyordu ve kitabı bitirdiğimde ilk olarak ağlayıp, sonra oh be iyi ki bitti dedim. Ancak oldukça güzel ve unutamay…

ÇEKİLİŞ VAAAR!!

Evet. Artık bunun zamanı gelmişti. Ve diğer çekilişteki gibi ödemeli düşünmüyorum. Umarım bir aksilik çıkmaz. 





Uzunca açıklama yapabileceğim kadar heyecansız değilim. Heyecanlı olduğum için pek unuttuğum şeyler de olabilir. BU BİR HIZLI ÇEKİLİŞTİR! :)) 
Öncelikle geçen seferki yaptığım çekiliş katılım şartı yüzünden 2 kişi katılmıştı. Blogum oldukça izlenmesi okunması yerlerde. Bu durum her bir yazımda etkisini bıraktı gerçekten. Ve ben de artık bu içimdeki volkanı patlatmaya karar verdim. Yarın için işim var dışarıda ve ben de aslında ya yarın ya da 4 Kasım'a kadar olacak çekilişi başlatıyorum. 
Katılım şarkı katıldım yazıp blogumu izlenmeye almak. Sadece bu. 2 kazananlı bir çekiliştir. Geri dönüş yapılmazsa bir diğer talihli kişiye aktarılır haberiniz olsun. Defterleri ben kendim yaptım. Belki beğenmeyeceksiniz ancak böyle maalesef :( İki kazanan da 2 renkli kalem, 1 siyah tükenmez kalem ve bir adet kırmızı kalem kazanacaktır. İki kazanana da sunduğum kitapları okumadım. Okuyam…

İzleyiciler