Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Kasım, 2015 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Blogçular Yorum İster Mim'i

Bir mim var bu sefer uzun zamandır rastlamadığım ! *.* 
Ben böyle blogumda bir şeyler hakkında fikirlerimi yazmayı çok seviyorum ve az önce ne kadar bir yazı paylaşmış ve en az 1-2 saatte yazmış da olsam bir tane daha yazıp elimden kurtulsun istedim. Malum, okul falan derken pek zamanım olmuyor. Hafta sonları yazı paylaşacağım da dedim, Deep bir mim yapmış ? Ya da başka biri tarafından Deep mi mimlenmiş orasını bilmiyorum ancak madem ellerim açıldı yazı yazmaya 2 saattir. Devam edelim ! 

Blogger'a girdim gireli hep yorum almak istemişimdir. Telefonumda Gmail uygulaması var ancak hiç mail gelmiyor ne yapacağım ki ? diye sorgulardım hep. Ne ki bu falan da derdim. Ancak bir yorum gelince hemen paylaşılıyordu. Daha 3 ay falan mı ne oldu, yorum onaylayıp öyle paylaşma devrine geçtim. Blogger'ın güzel özelliklerinden bir tane daha. Ancak yorum almayan blog ne işe yarar ki ? Ya da bir an önce birkaç blog bulup, kendini bir büyütme çabasına ve yorum olmadığı için yazma çabasına girmi…

Müzik Hayatım 9

Bu günlerde gittikçe daha da bağladığım şarkılar oldu. Ben çoğunlukla yollarda olmayı seviyorum böyle ve genelde de müziklerle dolaşmayı seviyorum. Bir kafeye oturmuşken bile hep dilimden bir iki ritim duyulur. Bu serime yazı yazmayı da çok özlemişim. Son günlerde pek film de izleyemiyorum ama buna bir zaman ayırdığım kadar filmlere zaman ayıramadım. İlk sinemaya gittiğimde de bir film yorumum daha gelecek ve canlanacak :) 

Bu sıralar abimin dinlediği şarkıları arıyorum böyle. Hiç güzel şarkılar değil dinlediklerim ve sıkılmaya başladım. Sürekli şarkıları değiştiriyorum. Benim bir de kullandığım müzik player uygulaması var. Poweramp diye ve kullanım süresi bitince silmek zorunda kalıyorum. 1 ay kullanmıyorum, sonra yeniden kullanıyorum falan. Ondan müzik dinlemek sıradan bir hal alıyor benim için. 
Trap müzikler güzeldir. Hele ki bir müzik bass ve tizlerine dikkat eden biriyseniz. Trap müzik hep bulmaya çalışıyorum. Bu çok güzel bence diyorum ancak, sonra aralarına hiç sevmediğim rit…

TEOG İşte Buymuş !

Teog olarak 1.'sini aşmış bulunuyorum. Keşke daha çok dikkatli olsaydım da puanım biraz daha artardı. Moralimi bozdu ancak ağlasam da fayda etmeyecek bir durumdayım sonuçta. Şu an tek yapmam gereken blog ile ilişkim bir süre kesilecek. O korktuğum ve kendimden uzaklaştıp, mutsuz dolaştığım günlere geri dönmemek istediğim, o blogumun 1 yıl boyunca boş kalması beni üzmedi ancak acıttı içimi. Bu sefer öyle bir şey olsun istemiyorum. Bu arada bazıları da benim bu tür yazılarımdan bıkmış ve artık blogunla ilgili şeyler yaz artık diyor olabilirler ancak, burası benim. Sonuçta bu hesabımı ben açtım ve bu işe giriştim ve bir şirket yönetir gibi her aşamasında bilgi vermek ve ilgili gözükmek istiyorum. İstediğimi de yapmakta özgürüm. Sadece, karamsar olduğumu benimle konuşmayanlar bile artık anlıyor ve biliyor. Belki hafta sonları oturur yazarım bir iki laf. 

Teog nasıl geçti ?
İlk başta sandığım, 15 yanlış yaparım sadeceydi ancak öyle bir şey oldu ki Türkçe'den hep dikkat eksiklikler…

Az Kaldı ! (Yeni Seri Daha Mı?)

Teog neymiş be diyeceğim zamanlardan sonra gerçekten hoş yazılarım olacak. Mesela ilk ipucuyu ben vereyim ve bu yazımda yorumlarda tahmin etme çabalarına girişin ? Haydi başlayalım ! 
İpucu: Aşağıdaki fotoğraf !!

SON 2 GÜN ! ve Bonne Nuit

Artık yolun sonuna geldim deyip ağlayasım da gelse, sanki çok iyi bir not alacakmış gibi hissediyorum. En son ki girdiğim etütün deneme sınavından çok iyi bekliyorum ve bu günlerde sadece Matematik çalışıyorum. Böyle Matematik çalıştıktan sonra bir duruyorum ve ne yapsam ben ya diyorum hep ama eğlenceli şeyler var. Mesela bir arkadaşınızla aranız hiç düzelmeyecek gibi ama ben bunu mesela bir şarkı dinlerken ancak aklıma getiriyorum. Pek de düşünmüyorum aslında kendimi. En son aynaya baktığımda, gözlerime bak yaaa. Hiç kendime bakamıyorum dedim. Cuma günü okuldayken de bayağı manyak olmuştum. Sürekli soru çözdüm. Az kaldı yani. Ama içim umut dolu. Harika geçecek diyor içimden bir ses. Az kaldı ve başaracaksın. Her şeye değdi diyeceksin. En ufak tartıştığın insanlara bile üzülmeyeceksin. Dert etme diye haykırıyor.. 

Sürpriz: Kitap adına gerçekten de umutluyum. Yarıyıl tatilinde taslağımı sonlandırmayı ve artık atağa geçmeyi planlıyorum. Gerçekten her şey çok harika gidiyor *.*
Not: Bir…

Günlük Tonu

Biliyorsunuzdur ki, artık Teog sınavıma sayılı günler kaldı. İyice yaklaştı ve 6. gün bitti, 5'den geriye sayacağım yarın. Pek de aklımdan bir konu geçmiyordu ancak gerçekten Teog'dan sonra sanki tatile girecekmiş gibi hissedeceğime ve fazlasıyla gerileceğime eminim. Ancak şöyle bir şey var ki, sabah 6'dan akşam 7'ye kadar kendime ayırabildiğim tek vakit; sabah 6 buçuktan 47 geçe gibi bir zamana kadar müzik dinliyorum. Hatta baymış durumdayım. 

Teogdan sonra zaten neler yapacağımı galiba belirtmiştim ve bu sıralar inek öğrenci tipi gibi gözükebilir ama en son Matematikten 10'dan fazla yanlışım çıktı. Moraller 0. Sonra zaten ben kendim kendime çalışabileceğim zaman kalmıyor ve zaten oturup da bilgisayara giremiyorum. Girince de zaten yazı yazıyorum. Şu an ne kadar işim olsa da. Sadece burayı unutmuş değilim. Teogdan sonra kendime geleceğim :)) Göz morluklarıma da çözüm buldum. Göz çevremde karanlıklar var. Vitamin eksikliği olabilir. Onları düzelecek.. Kitap okumal…

İzlediğim YouTube Kanalları 2

Bugünki YouTube kanallarında çok harika kanallar var aklımda. Paylaşmak için can atıyorum gerçekten. Umarım bu kanalları siz de çok beğenirsiniz :)) Haydi başlayalım !! *.*


1- İlk olarak ben Vine izlemeyi çok seviyorum ancak bu aralar ne kadar çok izleyemesem de, çoğu zaman izlemeye çalışıyorum ve bir çok takip ettiğim fenomen ve olmayan Vine çeken çoğu kişileri izliyorum. YouTube'a da ekstra olarak daha güzel komik video koyan Vine çeken YouTuber'lar da var. İlk olarak Jake Paul'u ben çok seviyorum. Lele Pons gibi bir çok bilinen fenomenlerden o da. YouTube kanalında da çok güzel videoları var. Kaçırmayın bence 
Jake Paul Kanalı
2- Yine bir Vine fenomeni olan Marcus Johns'u ve sevgilisi Kristin Lauria'yı çok seviyorum. O kadar tatlılar kiiiiii *.* Çok hoş videoları vaaaaaar *.* 
Marcus Johns Kanalı Kristin Lauria Kanalı
3- Yine yabancı YouTuberlarla devam ediyorum. Bu seferki yabancı bir makyaj kanalı. Ben 1 sene önce falan keşfetmiştim ve gerçekten saçını ve kombin…

Doğum Günüm + Toyzz Shop Baskını !!

Bugüüüüüüün !! Doğum günüüüüüüm !! *.* 14 yıl doldu, şimdi benim aklımda olan 5 ay boyunca 15 diyemeyeceğim :)
Bugün ne kadar hasta da olsam keyifli hale getirmeye çalıştık. Aslında ne kadar hasta olsam da Bengisu, sesin çok güzel olmuş dedi. Normalde size bir sürpriz yapıp vlog çekip ilk defa benim sesimi duymanızı sağlayacaktım ancak kısıtlı bir vaktimiz olduğu için kamerayı yanıma almadım ve öylecek evden çıktım ancak elimde fotoğraflar var !! *.*

Burada emoji gidi durmuşum, Bengisu öyle diyor :)) 

Burada elimde tuttuğum Pepe'nin dedesi ancak onunla fotoğraf çekilmekten vazgeçtim :) 

(Burada Bengisu'ya Pepe'den bahsederken mimiğim yer değiştirmiş galiba :) )

Micky ile sevgilisiiii :)))

Saksafoncu oldum da orada videoda çıkmışsa çok güzel sesli oyuncaklar vardı biz dans etmeye bile başladık :))

Ancak ben ne kadar bir şeyler yesem de doymadım ve yine bir şeyler alıp yemeye başladık. Patos'u ilk defa beğenmedim. Neden bilmiyorum ama fazla acıydı sanki. Keşke Ruffles&#…

1- The Notebook

Uzun süredir aklıma yeniden bir seriye başlamak vardı ve her blogumdaki yeni seriye başladığımda o kadar içim kıpır kıpır olduğu bir tek bunda oldu galiba. Adından belki acaba filmle mi karıştırdım acaba dedim ancak bu sıralar romance pek izlemiyorum yaa :)) 
Bu serideki yapmayı planladığım ve bu serinin asıl konusu şu ki; telefonum üzerinden bir çok yazı yazıp notlarıma kaydediyordum ancak bir çok kez telefonumun sorunları yüzünden gidip hep format attığımda ilk aklıma gelen, neden ben format attım yaa oluyordu. Çünkü format attığımda o yazdığım tek önemli yazılarım gidiyordu. Bu sefer hem sizin açınızdan hem de benim açımdan bir klasör görevi görecek bu seriye başlamayı düşündüm. 
Neden serinin adı The Notebook denilecekse; notebook gibi bir görev gördüğü için uygulamam, bu nedenle Notebook adını verdim. Genelde de yazılarımda ne kadar Türkçe başlık kullansam da gerçekten İngilizce'yi bu sene daha fazla sevmeye başlıyorum.
Yaygarayı bitirip, hemen notumun ilkinden (şimdilik) pa…