Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Eylül, 2016 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Son Zamanlarda "Duyuru"

Son zamanlarda gerçekten güzel bir duyuru hazırlayabileceğimi düşünmüyordum. Ne saatte yayınladığımdan da değil de, aslında olayları ne kadar geç de olsa aktarabilmemin iyi duyuru düşüncesi var aklımda.

Durum böyle aslında. İlk hafta o kadar sıkılmama rağmen ve bazı insanlarla tanışmaya çalışmasam da o kadar korktuğum gibi olmadı. Büyük sınıfların gelip de ezmesi gibi bir durumla karşılaşmadım. 
Hayatımda hiç taşımadığım kadar ağır çanta taşıdım bugün. Oldukça yorucu geçiyor. Hatta ortaokuldan 8 yıllık arkadaşlarımla görüştüm ama en çok da Batu giderse ne yaparım diyorum hala. Bir çok anıya Batu ile sahibiz çünkü. Yine de birilerinden ayrılacağımı düşündürdü insanlarla görüşmem. 
Okul başlar başlamaz böyle bir heyecanla başladım ancak fizikten test çözünce oturup ağlayasım geldi. 
Bu arada soru bankaları almak için kitap fuarını bekliyorum. Size de haber vereyim Antalya'da yaşayan varsa diye. Bir tarih vardı ve bu tarih ertelendi. Yine fuardan fotoğraf atabilirsem iyi olacak anca…

1- Komik Screenshoot Derlemesi

Herkese yeni bir seriden yeni yeni şeylerden merhabaaaa !! ^^
Aslında bir seri bir seriyi getirip duruyor bende ve bundan dolayı sürekli yazasım gelmiyor değil. Elim o konu üzerindeki düşüncelerimi bir yere dökmezsem bir daha da o laptopu alıp da yazmayı hiç istemiyor maalesef... :( Bu yüzden bugün düşündüğüm bu seriyi hemen yazıp paylaşmak istediğim için mobil verinin canı sağ olsun diyerekten yeni yazılarla birlikte okul hayatında umarım bu uzun aralıklı yazılarım bile sizlerle olur :) O zaman seriye geçiş yapıyorum hemen ^^






Bugün birkaç böyle şeyleri gördüğümde gülme krizine girdim ve bir seri ile neden farklı şeyleri beraber keşfetmiyoruz dedim :) Bu yüzden artık hep beraber güleceğiz. Umarım ufaktan bu screenshootlar ile iyi başlamışımdır. Diğer yazılarda görüşmek üzere :)) Gülümsemelerin hayatınızı doldursun ^^

Müzik Hayatım 17

Blog YouTube "Wattpad Kitapları Tartışması"

Blog YouTube serisinden herkese yeni bir merhaba ! Bugün bayram dolayısıyla bu ilk paragrafı mutlu bayramlar dileyerek hemencecik geçiyorum efenim :) 
Uzun zamandır üzerinden çok düşündüğüm ve ön yargısız tamamen özgün düşüncelerimden oluşan ve her soran kişiye de tatlı dinle anlatıp geçtiğim bir konuyu size de aktarmak, fikirlerinizi almak; uzun bir tatlı dilde tartışma konusu sunmak istedim. Hemen konuyu masaya yatırıyorum efenim :)


Uzun zamandır Wattpad'den çıkartılan kitaplar hakkında uzunca bir araştırmada bulunabildim. Gördüğüm çoğu kitapların Wattpad kitapları olmaları sinirimi bozmaya 1 sene ya da daha fazla süredir devam ediyor. Yani bunu aykırı bir biçimde değil de, duygularımı belirtip düşüncelerinizde yardımcı olmak adına eleştiriyorum ki eğer düşüncelerim bu zamana kadar yanlışsa belirtirseniz sevinirim...
Wattpad'den yazar olan ancak sadece hikaye yayınlamış bir kullanıcı vardı. Bunu internette bir yerden gördüm ve kız aynen şöyle diyordu. "Son zamanlarda W…

Kitap Yorumu "Tanrıça" + Hediye Kitap

Herkese yeni bir kitap yorumundan ve söz verdiğim gibi kitap yorumu gibi kitap yorumundan merhaba ! :))


Uzun bir zamandan sonra ilk defa bir kitap okumuş gibi hissettim ve anlatmaya o kadar heyecanlıyım ki, bazı şeyleri unutacağım diye üzerinden çok geçmeden ve üşenmeden hemen yazmaya başlayayayım dedim. 
Tanrıça'mız, ilk başka bana kapağındaki ana karakterimiz Kate Winters olduğunu sanıyoruz ancak. Asıl "Tanrıça'ların" kim olduğunu sonradan sonradan öğrenerek her birinde şaşkınla bir diğer geçmenizi sağlayacak bir kitap. 
Ancak ilk başta sizlere konusundan bahsedip kendi duygu ve düşüncelerimi aktarayım.
Kate adındaki bu kızımız. Henry adındaki Ölüler Diyarına hükmeden bir erkeğimiz. Henry'nin her evlenmek istediği kız testlerden geçemeyip kısa zaman içerisinde öldürülüp, Henry'e azap vermiştir. 12. kız olan Kate, yeniden 11 kızın ardından son defa teste tabi tutulur. Testin sonunu görebilen bu kişiler Henry'i o kadar etkilemiştir ki, Kate sınavdan geçm…

Şimdi...

Mutluluğu öğrenmeden gidesi geliyor insanın. Yağmur damlalarının durgunluğunu hissettiğim duygulardayken, yağmurun içimdeki kırgınlıklarını hissediyorum. Gökkuşakları gülümsemelerin sahte yüzü oluyor. Ufacık kırgınlıklar toplanıyor. Birden bir yağmur bastırıyor sonra… Dolu yağmaya başlıyor. Ölüm gibi.. Ama buna rağmen yaşadığımda o güneşli günü bulmak için arıyorum. Bazı şeyleri istemiyorum artık. Kırılmak için güneşi sevmeyi. Kışın hafif esintiler gibi ama sımsıcak kıyafetlere sarılmak mutluluk veriyor. Kırgınlıklarıma yağmur yağarken, içimdeki toprak kokusuna varmanın sevinci yüzüme yayılıyor. Kış çünkü… “İnsan doğduğu mevsimi severmiş…”
Şimdi...
Herkes o kadar gözlerimin kocaman açılmasına sağlayabilecek şeyler yaşamışlar ki, yani şarkıların da bu yazılara eşlik edebilmesi var benim yanımda olan. Şimdi herkes böyle bir düşüncede ve gerçekten hani eskiye dönüp mutsuz olduğum zamanları bugüne, şimdiye taşıyıp dört duvarda duygularımı sorgularken; neden herkes gibi herkesleşmiyorum ? H…

Nerelerdeydim ? (Aydın, 1 Aylık Tatil, Gizemli Kitaplar, Uzun Zaman)

1 ay dile kolay zamanda neler yaptım. Ve neredeydim yahu ben ? Bekleyin ve okuyun. Arkadan Birdy açın ve elinizde kahve uzun uzun okuyun...

Tamam bu fotoğraf Antalya'dan ancak kızmayın yaa... Sadece insanları anlayıp azıcık büyüyüp geldim ve 1 ayda değiştiğimi ve tercihlerimi yapabildiğimi anladım. Sanırım kendimi tanıyabildiğim 1 ay oldu. Tercihlerimi evet ya da hayıra yönlendirebilmeyi ve şu an ölebilecekmiş gibi yaşamayı öğrendim. 1 aydır düşünceler içerisinde ağlayıp duruyorum. Siz beni pek bilmezsiniz. Yani ağlayan İrem'i bilmezsiniz. Gizemle dolu içimdeki şeyleri 1 aydır içimde tutuyorum. Ama size göre 2 yıldır tutuyorum... Ancak insanları tanımayı anladım.. 
Önemli olan bir şeylerden ayrılabilecekmiş gibi sevmek. Ya da şu an her şeyi silip atabilecekmiş gibi. Ya da şu an elinizden bütün teknolojik araçlar alınabilecekmiş gibi yaşamayı düşünmek gibi düşüncelerim var bir süredir.. Çocuklar gibi eğlenebilmeyi öğrenmeyi anladım sanırım. Yani bir şeye bağımlılık o kadar köt…

Aldığım Kitaplar 6

1 aylık bir tatil sonucunda sanırım bu fotoğraflar nedeniyle azıcık sevinebildiğim tatil olduğunu söyleyebilirim. Çok sıkılmalarımın sonucu olarak bunların bana hediye edileceği aklıma gelmezdi...

Kalın kitapların görünüşleri beni etkiler her zaman. Bu kitabı da kapak tasarımlarını beğendiğim yayınevi katkıda bulununca sevdim yani :) 

Bu kitap da Pretty Little Liars'ın bir kitabı. Yani dizisinden önce sanırım bu kitap yazılmış ve dizisini izlememiş olmama rağmen kitabını okumak daha iyi geldi nedense. Zaten bu kitabı görür görmez aklıma GoT'un bitti mi bitmedi mi durumunu bilmediğim geldi. Gerçekten çok vakit ayıramadım dizilere falan. Bu yüzden bilgisayar başında saatlerimi geçirmek yerine okumak daha cazip geldi açıkçası :) 

Bu kitap hakkında pek bir düşüncem olmadı. Ancak bana kütüphanedeki kitapları hatırlattı. Sanırım bir gün bir arkadaş buluk kütüphane aşkıyla orada ders çalışacağız umarım ^^

Kütüphaneden bahsetmişken kitabı adı da bu kadar denk gelemezdi :) Beni bu kit…

Müzik Hayatım 16

Yaz bitti. Hem de bugün ! 1 Eylül geldi ve sonbahar geldiii... Winter is coming :D


Artık yaz bitti ancak tatilin bitmesine çok çok az kaldı ve son günlerde de değerlendirmeye çalışıyorum. Müziklerin o enerjisi ve mutlu zamanları hatırlatan müzikler ve kulaklığımdan ayrılmayan o listeyi size sunmak istedim. Enerjik şarkılar maalesef ki bu zamanlarda daha iyi oluyor ve bu yüzden birkaç ay gecikmeden böyle şarkıları paylaşayım dedim :) İyi dinlemeler :))

Müzik Listesi: I Know The Chief - R U Mine? (Arctic Monkeys cover)
Ember Island - Need You
Years & Years - Shine
Yellow Claw - Invitation (ft. Yade Lauren)
Dua Lipa - Hotter Than Hell
Dua Lipa - Be The One
LP - Lost On You
LP - Tokyo Sunrise
LP - Other People
Grace - You Don't Own Me ft. G-Eazy
DJ Snake ft. Justin Bieber - Let Me Love You
Snakehips - Cruel ft. ZAYN
ZAYN - LIKE I WOULD
TroyBoi - Do You?
Oh Wonder - Body Gold
Oh Wonder - Without You
Oh Wonder - Drive
Amber Run - I Found
Ellie Goulding - Still Falling For You
Ellie Goulding - Here&#…