Ana içeriğe atla

Kayıtlar

2017 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Sohbetli Mohbetli

Aylık sohbet tarzında bir serim vardı, ancak düzensizlik oldu biraz, evet.. Ancak yaz gelince daha çok zamanım oluyor ve bu yüzden ilhamlarımla geldiiiim ! :) 

Geçen günlerde bu tarz hoş resimlere denk geldim ve çok tatliş şeyler vardı.. Ancak sildim. GÜM!
Geçen günlerde fazla duran ve okumadığım kitaplarım vardı.. Ancak sattım. GÜM!
Eveeet.. Uzun zaman... 
Geldim, evet geldim geldim. Birkaç gündür yazıyorum ancak pek bakan yok eskilerdeki gibi. Aklımda düşünceler: "Blogum eski hareketine nasıl geri döner?" Ben salmışken nasıl geri döneler ki dedim içten içe. Evet ya, kimseye uğramıyorum. Ama yazıyorum böyle aklıma her gün geliyor.
Duolingo'ya başladım. Bir program kendileri ve bir sene önce kullanıyordum ancak çok az sürdü bu hevesim. Ve iddia gibi lingot gibi bir şey var, 5 gün ard arda 5 dakika zaman ayırıp alıştırma yapıyorsun. Bu yüzden kendimi zorunlu tutar gibi ona katıldım ve her gün bakarak kendimi programa bağlamaya çalışıyorum. Vee bu arada ingilizce kurslarına …

İzlediğim YouTube Kanalları 25

6- Dizi Esintim "Ateşböceği"

Geçen hafta bugün bu diziyi tesadüf eseri televizyonun açık kalmasıyla izledim. Sonraki gün ise 1. bölümünden başlayayım derken daha dizinin yeni başladığını görmüş olsam bile şimdiden dizi beni sardı.

Bir gün ünlü avukat Barış Bey'in kuzeni Hakan, Barış'ın üzerine olan gri eski klasik arabalardan biriyle doğum gününe gider eğlenir. Ancak içkili bir halde o gün araba sürmeye kalkışınca Aslı'nın yeğeni Çiçek'e çarpar ve Çiçek o günden sonra yürüyemez. Bunun tedavisi ve çarpan kişinin cezasını çekmesi için araştırmaya düşen Aslı sadece taksicilik yaparak evi geçindirdiği için pek bir gelirleri yoktur ve bu yüzden pek bir şey yapamamaktadırlar. Ancak bir gün Barış ile uğraşan bir adamın o videoyu atmasıyla işler değişir ve Aslı ile tanışmak kaçınılmaz olur.
Oyuncular: Seçkin Özdemir Nilay Deniz Umur Yiğit Vanlı Belma Canciğer Durul Bazan Lal Tayra Bahar Çağrı Çıtanak Derya Alabora Şebnem Dilligil Alicia Kapudağ Berkay Tulumbacı Seda Güven Gözde Çığacı Çiğdem Aygün Aslı S…

5- Dizi Esintim "Görünen Adam"

Puhu TV, Netflix dizileri zaten gelişmeye başladı. Ancak YouTube dizisi? İşte galiba bu da bir ilk! Haydi başlayalım.

En sonunda bu da oldu ve kısa bir dizi yapmaya karar verildi. En önemlisi de bu dizi YouTube da yayınlandı ve birkaç gün önce final verdi. Eğer öyle kısa bir dizi izleyeyim de çerez olsun diyorsanız hoş bir dizi. Ancak çok fazla bir şey beklemeyin. 
Aslında dünyada herkes kendini sadece aynalardan görebilseydi nasıl olurdu. Herkes normalde görünmezken de bazı aksilikler ve kötü bir adam görünen bir insan makinesi icat etmesiyle başladı. Taaa ki görünen adamın o makineye girmesine kadar bir şeyler normal ilerledi. İşte dizi başlıyor..
Oyuncular: Erkan Kolçak Köstendil  Osman Sonant Selim Bayraktar Ece Dizdar Betül Akdeniz Hakan Bulut Bahar Selvi Betül Arım Levent Özdilek Murat Kapu Emre Şen
Senaryosunu ve yönetmenliğini Onur Ünlü'nün yönettiği ve hatta da Leyla ile Mecnun'un yönetmeni olduğu söylenildiğinde şaşırarak izlemiştim. Ve hoş bir dizi diye paylaşmak i…

46- Filmler'in Esintileri "The Belko Experiment"

Gerilim tarzından gerçekten bu kadar gerebilen bir film olamazdı..

Türkçe çevirisi 'Belko Deneyi' olan bu film ellerimi titretecek kadar oldu gerçekten. Bu kadar psikolojik açıdan etkilenmeye müsaitseniz izlemenizi tavsiye etmem ancak korkulu kanlı şeyler seviyorsanız bu filmi de seveceğinizi düşünüyorum. 
Belko şirketi her zamanki gibi 'masum' bir sabaha uyanmış ve çalışanlar işlerinin başlarına geçmişlerdi. Tamamen kar amacı gütmeyen bu şirket bir anda bir ses ile beraber çalışanların telefon sinyallerine kadar kesintiye sebep olur. Ancak ses oldukça gerçekçi olmasına rağmen, dedikleri de ürkütücü olacak niteliktedir. Danışman kişi ortamı sakinleştirmeye çalışırken Mike işin sırrını çözer ve birkaç dakika sonra şirketin tamamı kaynakla delinemeyek kadar güçlü olan demirlerle örülür. Çalışanlar sonradan paniğe girmeye başlar ve olaylar klimaların kapanmasıyla stres içine girmeye başlar. 
Oyuncular: John Gallagher Jr. Tony Goldwyn Adria Arjona John C. McGinley Melonie…

İzlediğim YouTube Kanalları 24

İzlediğim YouTube Kanalları 23

Yaz geldi daha çok yazı yazma umuduyla Aydın'dan gelir gelmez yazı yazmaya başladım. Umarım her şey daha güzel olur :)

1- blogilates Kanalı
2- Ben Gökçe Kanalı (?)*
3- Bilgi Şehri Kanalı
4- WhyShy Kanalı (?)**
5- Sinemost Kanalı
6- TEDx Talks Kanalı
Notcuk: * (?) şeklinde belirttiğim kanallar hakkında pek aklıma uymadı ancak takdir sizindir. Her önerdiğimi beğenmeyebiliyorum ancak zevkler farklıdır. Bundan sonra beğenmediklerimi böyle yapmaya karar verdim. İyi günler..

Müzik Hayatım 27

Temmuz'a gireli 8 gün olmuşken haziran ayı için olan listemi daha yeni yazıyorum, evet :) Ufacık bir not olarak da Bengisu'ya selam söylemem lazım çünkü özledim :( 

Müzik Listesi: 1- Lauv - I Like Me Better 2- The Chainsmokers ft. Rihanna - Selfish ft. Future 3- MISSIO - Everybody Gets High 4- Halsey - Sorry 5- Halsey - Devil In Me 6- Levi ft. Gusi - Rain  7- Tom Walker - Fly Away With Me 8- Deeperise - Raf ft. Jabbar 9- Dirty South - With You ft. FMLYBND 10- Lola Marsh - Wishing Girl  11- Tender - Nadir  12- Blossoms - Honey Sweet 13- ZAYN - I Don't Wanna Live Forever 14- Yok Oyle Kararli Seyler - Kalabalıklar 15- Dolu Kadehi Ters Tut - Aldattın Mı 16- wRoNg - ZAYN ft. KEHLANI 17- Robin Schulz - OK ft. James Blunt 18- Alan Walker ft. Gavin James - Tired 19- Ne Jupiter - Sandığımdan Daha Güzelsin  20- Drake - Little Bit 21- Audien - Crazy Love ft. Deb’s Daughter 22- Grey - I Miss You ft. Bahari 23- Coldplay - O 24- Twenty One Pilots - Trees 25- Martin Garrix & Troye S…

45- Filmler'in Esintileri "Ratatouille"

Bir farenin yemek yapabileceğine nasıl inanırsınız?


Ramy adındaki bir fare, ailesinin tüm istemeyişi ve bir fare olarak yapılması imkansız olmasına rağmen, büyük bir Fransız aşçı olma hayalleri kuruyor. Kader Remy’yi Paris’in kanalizasyonlarına attığında, Remy kendini, yemek pişirme üstadı Auguste Gusteau sayesinde ünlenmiş bir restoranın altında buluyor. Eşsiz bir Fransız restoranının mutfağındaki hoşlanılmayan ve hatta kesinlikle istenmeyen bir misafir olmanın getirdiği tehlikelere rağmen, Remy’nin aşçı olma arzusu; tüm olayları alevlendirerek Paris’in yemek dünyasını tepe taklak eden inanılmaz bir üstünlük mücadelesi başlatır.
Seslendirenler ve Oyuncular: Patton Oswalt Brad Garrett Lou Romano Ian Holm Brian Dennehy Janeane Garofalo Peter Sohn Peter O'Toole
Bu filmi kaç kez izledim bilmiyorum ancak yorumunu yapmış olmam gerekirdi diye düşünüyorum. Maalesef ki yapmamışım :( Ancak şimdi yapıyorum ve gerçekten defalarca izlememde bile hep çok sevmem filmden tabii ki de :) 4/4. Uma…

Alışveriş

Bu aralar yeterince blogum konusunu aştı ancak böyle videoya alsaydım vlog tarzı bir şey olurdu diye düşünüyorum. Ancak burada eskiden yorumlar olurdu da, ben gelmeyince kimseye gelmiyorlar elbet. Yine de bu duruma bir şey yapamıyorum çünkü bilgisayar başına çok geçmiyorum. Geçersem de eğer yazı yazıp 1-2 saat takılıp geri kapatıyorum. Eskisi gibi yapmaya çalışıyorum ancak biraz zor gibi gözüküyor...

Bu aralar cidden YouTube ya da filmlersiz geçmiyor. Zaman bol ancak bu ayın değerlerinden dolayı öyle gezip dolaşamıyorum. Bugün de Bengisu gitti ve ne yapabilirsem en fazla evde film izleyebilirim. Cidden kitaplar çok ayrı bir yerde. Sanırım bir şeylerden kendimi mahrum bırakmam lazım ki, kitap okuyup eski o sevgimi besleyebileyim ancak 1 sene içerisinde cidden çok az bir sayıda kitap okudum. Bir yandan okuyayım diyorum ama bir yandan da rahatlığı cabası oluyor. Belki de kitaplar beni sarmıyor. Bu durum ne olursa olsun beni üzüyor. 
Kitaplarımı bitirip hepsini okuyup -ya da bir çoğunluğ…

44- Filmler'in Esintileri "My Annoying Brother"

Yaz gelince kore filmi izlemek istiyorum içten içe beni hayattan ayırıp dünyayı görmeme yardımcı olan filmlerden bir tanesi daha oluyor izlediğim her yeni bir kore filmi. Beni çeken tarafı cidden hayattan bir film ve bunu özel kılan da ilk defa bir oyuncusu oldu. Gerçekten göz yaşları durmak bilmiyor ki..

Judo ile ilgilenen Doo-Young bir gün bir karşılaşmasında görme duyularını kaybeder ve koçu olan Soo-Hyun ihtiyaçlarında ona yardım etmek için evine gelir. Bir gün hapiste olan üvey kardeşi Doo-Sik ise kardeşinin durumundan dolayı hapisten çıkmak istediğini söyler ve hapisten çıkıp kardeşinin yanına geldiğinde ona kötü davranır. Sadece 1 sene sonra gideceğini söyleyip durur ancak Doo-Young'un koçu sürekli olarak Doo-Sik'i uyarır. Sonuçta anne ve babası ölmüştür ki, artık geçinmek zorundadırlar. Peki bu durumda farklı durumlar çıkarsa, nasıl birbirlerini koruyabilirler? Nasıl birbirlerini sevebilirler?
Oyuncular: Jo Jung-Suk Do Kyung-Soo Park Shin-Hye
Uzun bir süreden sonra be…

İzlediğim YouTube Kanalları 22

Güzel güzel kanallardan devam edeyim de tatil öğrencilere vurmuşken, kendimi tutamayıp müzik hayatım serisinden müzik listemi hemen paylaşmak istiyoruuum ^-^

1- Reynah Kanalı
2- Gumball Türkçe Kanalı
3- Melihandro Kanalı
4- Rudy Mancuso Kanalı
5- Todd's Kitchen Kanalı
6- Barış Dikici Kanalı

İzlediğim YouTube Kanalları 21

Gerçekten ilk başta yayınladığım kanallar o kadar saçma gelmeye başladı ki, (tek tük iyiler var) son zamanlarda bilinçli yazmaya başlayacağım dediğim yazıdan beri gerçekten çok sevdiğim kanallar önerip, gerçekten güzel videolar izliyorum. Umarım size katacak birçok güzelliği olur bu kanalların da :)

1- Dünya Tek Biz İkimiz Kanalı
2- Çay Kahve İnsan Kanalı
3- Refika'nın Mutfağı Kanalı
4- Gurbetçi Aile Kanalı
5- Daniel Kim Kanalı
6- pinkenciel Kanalı

Müzik Hayatım 26

Hiç yazı yazmasam da sizi bırakmayan müzik listesi bomba gibi geliyooor ! :)

Müzik Listesi: 1- Ed Sheeran - Galway Girl 2- DJ Khaled - I'm the One ft. Justin Bieber, Quavo, Chance the Rapper, Lil Wayne 3- Gryffin, Illenium - Feel Good ft. Daya 4- Arman Cekin - California Dreaming (feat. Paul Rey) 5- Harry Styles - Sweet Creature  6- Imagine Dragons - Thunder 7- Cashmere Cat - Quit ft. Ariana Grande 8- OneRepublic - No Vacancy  9- Wale - My Love (feat. Major Lazer, WizKid, and Dua Lipa)  10- Chace - Something About You (feat. Yade Lauren)  11- Big Sean - I Don't Fuck With You ft. E-40 12- Remy Boyz - My Way Fetty Wap ft. Drake, CTBFlo 13- Noah Cyrus - Stay Together  14- Niall Horan - Slow Hands  15- Yellow Claw - Good Day ft. DJ Snake & Elliphant 16- The xx - Crystalised  17- Katelyn Tarver - You Don't Know 18- Kiiara - Whippin (feat. Felix Snow)  19- Kiiara - Feels  20- Kiiara - Intention 21- Model - Dünya Tek Biz İkimiz 22- Night Lovell - Still Cold / Pathway Private…

Araştırmak

İnsan o kadar araştırmaya kendini atıyor ki, şu anını yaşamadan gelecek üzerine düşünürken bile şimdiki anını çoktan geçmiş yapıyor...

Yaz Haziran ayında mı başlar, yoksa biz ne zaman mutluysak mı? İçimizdeki deniz dışarıya vurunca, dalgasını beklemeden gökyüzüne ulaşır yaz. Bu yüzden değişiklik başlar böylece. Ramazan da geldi ya? Okulların bitmesine aslında 1 hafta varken, ben daha 2 hafta var zannetmiştim. Ancak bu yaz kısa tutalım da eğlensinler demişler bence. Zaten benim müzik listemde de o yazı hissedeceksiniz eminim. Ne kadar Mayıs için olsa da hazırlanış sonuçta :) 
Ben birçok araştırmaya atılmaya karar verdim. En azından kişilik dışı hayatınızdaki düzeni yerine getirmek amaçlı yöntemler bakmaya başladım. Ne kadar bebekler hakkında olsa da ^-^ Her zaman düşünmüşümdür bazı bebekler neden o kadar hırçın olur diye. Hayranlıkla Gurbetçi Aile izliyorum birkaç aydır. Çözmeye çalışıyorum hep en eski videolarına kadar gidiyorum neden bu kadar sakinler nasıl sakinler diye. Bir kere M…

43- Filmler'in Esintileri "Guardians of Galaxy 2"

Bengisu ile buluşmamızdan belli olarak bir marvel filmine gitmeye karar vermek anormal değil :) O olduğu sürece marvel filmlerine onsuz gidemem bence. O zaman yoruma geçelim :))


Biz filmin ilk bölümünü izlemeden girdik çünkü vaktimiz bile kalmamıştı karar verdiğimizde. Ancak film başlar başlamaz groot a aşık oldum diyebilirim gerçekten. 
Uzayın uzak noktalarına yolculuklar ederken bir yandan da galaksiyi korumak adına farklı maceralara atılıyor. Koruyucular, artık aileleri haline gelen ekipte birbirlerini düşmanlara karşı korumak için savaşırken, Starlord olan Peter Quill’in gizemli geçmişinin sırları da çözülmeye başlıyor. Eski düşmanlar yeni müttefiklere dönüşürken, hayranların klasik çizgi romanlardaki favori karakterleri kahramanlarımızın yardımına koşuyor.
James Gunn'ın yönetmenliğini yaptığı ve başrollerinde Chris Pratt, Vin Diesel ve Bradley Cooper gibi yıldız isimlerin yer aldığı 2014 yapımı Guardians of the Galaxy'nin devam filmi niteliğinde olan yapıt, bir kez daha …

Müzik Hayatım 25

Müzikler susmadan yeniden geçen ay ki listemi size sunayım hemen :)

Müzik Listesi: 1- Clean Bandit feat. Zara Larsson - Symphony for cello and piano (cover) 2- Halsey - Now Or Never 3- The Chainsmokers - My Type ft. Emily Warren 4- The Chainsmokers - Honest 5- The Chainsmokers - Wake Up Alone ft. Jhené Aiko 6- The Chainsmokers - Break Up Every Night 7- The Chainsmokers - It Won't Kill Ya ft. Louane 8- The Chainsmokers - Bloodstream 9- The Chainsmokers - Young 10- The Chainsmokers - Don't Say (Audio) ft. Emily Warren 11- The Chainsmokers - Last Day Alive (Audio) ft. Florida Georgia Line 12- Oh Wonder - Lifetimes 13- Oh Wonder - Ultralife  14- Harry Styles - Sign of the Times 15- Gryffin, Illenium - Feel Good ft. Daya 16- Gryffin, Bipolar Sunshine - Whole Heart 17- Gryffin, Josef Salvat - Heading Home (Audio) ft. Josef Salvat
18- Rökkurró - Svanur
19- Buika - No Habrá Nadie En El Mundo
20- ZAYN - Still Got Time ft. PARTYNEXTDOOR
21- Lana Del Rey - Summertime Sadness for cello a…

42- Filmler'in Esintileri "the Fate of the Furious"

Film yorumu yazmayı o kadar geciktirdim ki, artık vikipedi de kapatıldı ne yapacağım ben diyemedim çünkü zaten bu bir film yorumu ancak serilerde ne yapabilirim bilmiyorum artık. Ah be :(

Hızlı ve Öfkeli serisinin devam filmi olan bir film. E sonuçta seri yani..
Suça bulaşmış olan ekip artık sakinleşmiş ve suçtan uzak bir hayat yaşamak istediklerine karar vermişlerdir. Dom ve Letty evlenip balayına giderlerken Brian ile Mia da emekli olmaya karar vermiştir. Dünya turu yapan ekip her ekip üyesinin temize çıkmasıyla birlikte normal hayatlarına geri döner. Ancak, gizemli bir kadın olan Chiper, Dom’u hedef almış durumdadır. Dom'u tekrar suça bulaşmaya ikna eden Chiper, Dom'u sevdiği ve güvendiği insanlardan da ayıracaktır. Artık Dom'u durdurmanın tek yolu ekibin geri kalanının onun peşine düşmesidir... Hızlı ve Öfkeli film serisinin sekizincisinin yönetmen koltuğunda F. Gary Gray'in oturuyor. Yapımın oyuncu kadrosunda Vin Diesel, Dwayne Johnson, Jason Statham,Charlize The…

Evvel Zaman İçinde İrem Hayal Dünyası'nda İken

Birkaç aydır buralarda yokum ve elbette bir sohbet yazısı yazmalıydım. Ne kadar kısa olsa da size sunayım :)


Liseye başladım iyi güzel ancak kendi sınıfım benden 1 yaş küçük olanlarla dolu diyebilirim. Bu durumdan dolayı karşılaştığım olaylarda şöyle bir şey oldu, daha çok sıkıcı insanlar ve tanımadan kim olduğunu anlayabileceğiniz düşünceler... Elbette herkes kendini kendince iyi değerlendirir ancak bunları en iyi dışarıdan gören insanlar bilir. Kimilerine göre de içine girmeden tanıyamayacağınız kişiliklerle doludur. Ancak 9 lar biraz garip ve içerisinde bulunmak için extra bir kişiliğe gerek yok ama garip bir durum cidden tanımlayamıyorum. Sanırım sevmedim ben burayı o kadar..

Yani Bengisu ile tartışmışlığımızı bir gün bir kaçamakla düzelttim ve artık eskisi gibi mutlu mutlu anılarımız var. Bunun adına çok seviniyorum çünkü gidenler gitti. Hayatı daha iyi ve üzülmeyeceğim durumlarda kullanmaya başladım biraz daha ve bu da beni daha mutlu kılıyor her gün..

Anıları canlandırmak için…

41- Filmler'in Esintileri "Taş Mektep"

Okulda 1. sınavlara bitmiş konularımızın ve hatta ders kitaplarının en az sayfada kaldıklarını görmüş olduk. İşte artık okulda o oluşan sinema havası da gelmişti. Yine bir Türk yapımı filmlerin zirvesinde olan konulardan Sakarya Meydan Muharebesi vb. savaş gerçeklerinin yansıtıldığı filmlerden olan Taş Mektep'i izledik. Ve yine akan göz yaşları da doğaldı. Hemen size şöyle bir yorum hazırlayayım dedim. 

Taş Mektep, Kurtuluş Savaşı sırasında okullarını son sınıfta bırakarak cepheye giden 63 öğrencinin şehit olmasını, Yunan ordusunun Ankara/Polatlı'ya kadar ilerlemesini ve İzmir'e geri püskürtülmesini sağlayan, Türkiye'nin dönüm savaşı Sakarya Meydan Muharebesini anlatan filmdir. (Alıntıdır: Vikipedi)
Oyuncular: Orhan Kılıç Ayça Varlıer Feride Çetin Hazım Körmükçü Bora Akkaş Elit İşcan Itır Esen
Türk filmlerini sevmem ancak bu tür filmlerse elbette Türk yapımı olması önemlidir. O yüzden bu tür filmleri çok seviyorum. Hepsinde de farklı farklı zamanlarda kendi davranışla…

Kitap Yorumu "Tütün Zamanı ZELİŞ"

Aslında proje ödevim olan bir kitaptan size de bir yorum çıkartmış olmanın heyecanıyla yeniden bir kitap yorumu geldi. Ormandan ya da mağaradan yeni fırlamış bir toz gibi değeri var bence şu an bu yazının. Umarım hoşunuza gider. İyi seyirler :)

Şimdi proje ödevim için o kadar saatlerce bir sayfalık özet çıkardım ki artık o kadar hiç yazı yazmamış gibi hissediyordum cidden. O yüzden o yazdığım özeti direkt yazdığım özeti buraya yazacağım. Hemen şöyle anlatayım efenim :)
Zeliha'nın keçisi Kadıovacıklı Ali Onbaşı'nın tarlasına kaçmıştır. Bunu gören Zeliha keçiyi almak üzere komşularının evine gittiğinde Cemal ile karşılaşır. Bu karşılaşmada Zeliha'nın içinde garip duygular uyanır. Keçisini arayan Zeliha, tarlada mısırların ve fasulyelerin zarar gördüğünü fark eder ancak Cemal'in ailesi Zeliha'nın konuşmalarından dolayı bir şey demezler. Zeliha dalgın bir şekilde eve gelir. Ertesi gün Zeliha'yı isteyen Bekir gelir ve Recep'e para teklif eder. Zeliha ile evlenm…

İzlediğim YouTube Kanalları 20

Arada sırada böyle sıra sıra yazı paylaşıp burada olduğumu belli etmeye çalışıyorum. Bir yandan da sınavlarım başladığı için sadece telefonla ilgilenebiliyorum. Bir gün harıl harıl çalışıp, öteki gün sınava girip çıkıyorum. 1 haftası kaldı ancak yine de eve gelince çok yorucu olduğu gerçeğini yitirmiyor. Ancak unuttuğum birkaç bir şeyler arasında YGS de aklıma geliyor. Bilgi bütünlüğü ve kalıcılık yetersiz kalıyor sınavlar için ancak herkes bir yolunu bulur inşallah. Meslek seçimi için düşünüyorum bu sıralar. Sürekli pinekler gibi oluyorum ama zar zor geçiyor günler. 
Madem böyle her yönden bir şeyler oluyor hayatta. Gülelim eğlenelim öğrenelim diye yine altı adet kanal önermeye geleyim dedim. Gerçekten son bu seriden olan yazımda dikkat ede ede buraya koydum ki, gerçekten izlenmesini hak etsin. O yüzden pişman olunmayacak listemi paylaşıyorum hemen. Sağlıcakla kalın ^-^

1- Ataberk Özdemir Kanalı
2- Cartoon Network Türkiye Kanalı
3- Geekyapar! Kanalı
4- Peaceful Cuisine Kanalı
5- B…

1- Tiyatro Esintileri "Komik Para"

Yeni bir seri ile herkese yeniden merhaba. Kendimi ne zaman uzun bir süre sonra (ne kadar uzun olabilirse) geri dönen YouTuberlar gibi hissediyorum böyle geldiğimde. Nasılsınız? Nasıl gidiyor? Dersleriniz, işleriniz, müziğiniz, hayalleriniz, duygularınız ne durumda? Pek de burada olmuyorsunuz zaten dolayısıyla ben de pek olmayınca takipten çıkan çıkana olur elbette. Ancak hak veriyorum. Yeni gelen ya da kalanlar için hoşgeldiniz :)
Uzun süredir tiyatro değil sinemaya hatta dışarı bile çıkamıyorum doğru düzgün. Pek de evden 6 da çıkıp 6 da gelmekten ölüyorum zaten. Daha da zaman pek kalmıyor. Cidden özür dilerim ne kadar sizin tarafınızda olup bu şeyleri görüp yorum da yapamasam empati kurmaya çalışıyorum biraz. Ancak yeni bir seri inşallah upuzun gider. Ne kadar pek yardımcı olamasam da tatillerde falan görmek için bir Antalya'ya gelirseniz bu tiyatrolara gidebilir ve keyfini çıkartabilirsiniz. 

DEKOR TASARIMI: Başak ÖZDOĞAN
KOSTÜM TASARIMI: Fatma SARIKURT
IŞIK TASARIMI: Namık GÜ…

Müzik Hayatım 24

Böyle müzik serisiyle sizi oyalıyormuş gibi hissediyorum ama galiba aklıma koymam gereken bazı şeyler var. Planlı olmam gerekiyor.. Sınavlar falan derken her gün 1 günlük çalışmayla 50 yi geçmek adına yapılan çalışmalar da gelecek adına yardımcı olmuyor. O yüzden her şeyi bir plana koyacağım umarım...

Müzik Listesi: 1- Nothing But Thieves - Graveyard Whistling 2- Nothing But Thieves - Hanging 3- Cruel Youth - Hatefuck  4- Lauv - The Other 5- Kygo ft. Selena Gomez - It Ain't Me 6- ZAYN ft. Taylor Swift - I Don't Wanna Live Forever 7- Zedd ft. Alessia Cara - Stay 8- Mr. Probz - Till You're Loved  9- Pinhani - Beni Sen İnandır 10- DVBBS & CMC$ - Not Going Home feat. Gia Koka 11- Florrie - Real Love  12- 6.AM - This Is It 13- Martin Garrix - Hold On & Believe  14- Clean Bandit - Symphony feat. Zara Larsson  15- Dean Lewis - Waves 16- Futuristic - Wave 17- Blondfire - Waves 18- Röyksoop - Something In My Heart  19- Yellow Claw - Light Years ft. Rochelle 20- The Chainsm…

40- Filmler'in Esintileri "Logan: Wolverine"

Uzun zaman sonra paylaşa paylaşa bir hal oldum. Sinemaya gitmesem yazı da yazmayacağım. Oldukça telafi edilmesi gereken yazı var ve sürekli bir işlerin peşinde iyice uyuşmaya başladım. Hangisine yetişsem derken bir an TEOG varken bile daha iyiydi demeye başladım. Eskilerden fotoğraflar atmak istiyorum sürekli ancak bu bir film yorumu yazısı. Yine de burada olanlar için film yorumu gönderiyorum :)

Devam filmlerinden olan X-Men'in ilk izlediğim filmi olabilir. Ailecek de çok çok sonradan bir sinemaya gidebildik. Ama gerçekten oturmaktan uyuşacağımız film olmak değil de, iki buçuk saate değer bir filmdi. Her zaman filmler çok da etkileyemiyor ancak bu yine beni etkileyen filmlerdendi. 
"James Mangold tarafından yönetilen ve Marvel Comics'in kurgusal karakteri Wolverine'den uyarlanan 2017 yapımı Amerikan süper kahraman filmi. X-Men film serisinin onuncu ve Wolverine karakterinin üçüncü ve son filmi olarak tasarlandı.[1] Film Mark Millar ve Steve McNiven tarafından üretil…

Müzik Hayatım 23

Soğuktur yağmurdur demeden bir kış daha geçtik ve bitirdik. Artık Mart ayına girdiğimize göre size de Şubat 2017 müzik listemi sunabilirim :)

Müzik Listesi: 1- XYLØ - Afterlife 2- Demren - Killer (Bugy Remix) 3- Flume - Say It (feat. Tove Lo) (Illenium Remix) 4- Khamsin - Once (feat. Layna) 5- Tilka - Missing Home (feat. Always Never) 6- Jon Bellion - 80's Films 7- Jon Bellion - Guillotine ft. Travis Mendes 8- Tove Lo - True Disaster (Part of Fairy Dust) 9- TroyBoi - No Substitute ft. Y.A.S 10- Troye Sivan - HEAVEN ft. Betty Who 11- Elliphant - Love Me Badder 12- BahoBeat - Tulumistan (Tulum Bass Boosted/Trap Music) 13- In Love With a Ghost - We've Never Met But, Can We Have a Coffee or Something? 14- Jarryd James - Do You Remember 15- Cloves - Don't Forget About Me 16- Sleeping At Last - Already Gone 17- Milky Chance - Cocoon 18- Hippo Campus - Violet 19- Ed Sheeran - How Would You Feel (Paean) 20- LP - Tightrope 21- LP - Muddy Waters 22- Petit Biscuit - Sunset Lover 23-…

Sohbetlerden Sohbetlere

1 dönem geçti bitti. Neredeyse burada sizinle yaşlanmış gibi hissetmeye başladım. Sanki gerçekten yaşlanmışım gibi ancak ben hala gençken, klavyeleri unuttum yeterince. Ne yazacağımdan habersiz klavyeye bakmadan yazıyorum aklımdan dökülen düşüncesiz sözleri...

9. sınıf için daha geçen sen birçok korkularım vardı. Hepsi bir anda gerçekleşti. Ben 8. sınıfı hatırlayamıyorum pek, böyle hayal meyal yaşamışım gibi hissediyorum hep. Belki de o kadar çok hızlı geçti ki, eğlencemden ne yaptığımı hatırlamıyorum o anlara dair. 
Son zamanlarda laptoptaki bir klasörüme denk geldim. En son bu klasörü flash belleğimden buraya aktardığımı hatırlıyorum ancak başka hiçbir şey hatırlamıyorum. Sonra birden bir baktım ki, gerçekten o anları hissetmediysem de o ana geri dönebilmek için oldukça çok anı var gerçekten. Ve o anlara gözüm yaşlı bakıp bakıp duruyorum...
Değişen ne oldu? Yani ben daha da farkıma vardım bir konularda. Kişiliğimi tanımada bile kendimi anlayabildim belki 4 ayda belki de 15 yılda. A…

4- Dizi Esintim "Stranger Things"

Uzun zaman sonra oturup bir diziyi ilk defa izledim sanırım. Ve gerçekten bu kadar olağanüstülüklerin hayatımızda bulunuşlarını düşünerekten gerçekten bayıldığım ve kelimelerle ifade edemeyeceğim kadar ilginç olaylar oluyordu. Gerçekten ba-yıl-dım !

Uzun zaman sonra gerçekten bütün o hüzünlü duygulardan arınılmış şekilde böyle yabancı diziler izlemeyi özlemişim. Çünkü kendime vakit ayırmayalı biraz geçti ve 2 önceki yaz tatilinde gerçekten çok sinemaya gitmeme rağmen dizi izlememem de doğal kaçıyor artık. Ancak bazen o kadar ilgi çekici şeyler izliyorum ki, eşi benzeri bulunamıyor.
Diziyi bir arkadaşımla beraber izledim ve arkadaşımla aramızdaki iki gırgır filmin içinde geçince gülümsetiyor insanı. Onunla beraber de izleyince ayrı bir keyfi çıktı zaten. Aynı anda aynı tepkiler falan da olsun, dizinin her türlü duyguyu yaşatması olsun kesinlikle macera, gizem, aksiyon, gerilim beklerken komedi bile vardı yani çok harikaydı. Ancak bu dizinin mini dizi olması insanı daha da üzüyor maale…

Müzik Hayatım 22

Biraz bir süre geçti ancak geç de olsa yazmaya karar verdim sonunda! Umarım unutmamışsınızdır? :(

Müzik Listesi: 1- DJ Snake - The Half ft. Jeremih, Young Thug, Swizz Beatz 2- Tom Odell - Jealousy 3- Ed Sheeran - Shape Of You 4- Burak Yeter - Tuesday ft. Danelle Sandoval 5- BahoBeat - Yol Olmam Korkarım 6- Bağzıları - Zaten Kırılmış Bir Kızsın 7- The Chainsmokers - Paris 8- Sia - Move Your Body 9- No Land - Düşünme Kaybolursun 10- Sagopa Kajmer - 366.gün 11- İkiye On Kala - Bakkala Diye Çıkıp Sana Gelesim Var 12- Barış Manço - Kol Düğmeleri (BÖ Remix) 13- BÖ & Serhat Durmus - Sarı Gelin 14- Dua Lipa - Thinking 'Bout You  15- Ed Sheeran - Shape Of You For Cello and Piano (COVER) 16- Other Earth - Moving On ft. happytree (Asch Remix) 17- Snakehips & MØ - Don't Leave 18- Miami Yacine - Kokaina 19- Keys N Krates - Dum Dee Dum (JiKay Remix) 20- Jon Bellion - All Time Low 21- Bonez Mc & Raf Camora feat. Maxwell - Ohne Mein Team 22- Felmax - Chapel  23- Snakehips & M…

39- Filmler'in Esintileri "Dağ 2"

Türklerin en çok izlenen filmlerinden ve gerçekten en anlamlı filmlerinden bir tanesi sanırım. Film çok önceden çıktı ancak hala vizyonda duruyordu ve gidelim dedik. Gerçekten de güzel bir filmdi ne kadar filmin devam filmi de olsa..

Oğuz ve Bekir'in askerlik süresi bitmeye yaklaşmıştır. Bu ikili, Özel Kuvvetler Komutanlığına başvurmak isterler. Fakat Bekir'in dizindeki sakatlık, Oğuz'un omzundaki sıkıntı yüzünden reddedilirler. Bu sırada birinci filmde şehit olan Yaşar Demir'in yakın arkadaşı Veysel Gökmusa konuşmaya tanık olur ve bu ikiliyi eğitimlere alır. İkili altı yıl boyunca çetin eğitimlerden geçerler, Bekir dizinden tedavi görür. 6 yıl sonra ise, kod adı "Fırtına Getiren" olan Muhabere Arama-Kurtarma (MAK) 8 timi ile Irak'a operasyona giderler.
Operasyon, IŞİD'in esiri gazeteci Ceyda Balaban'ı kurtarmak üzerine kuruludur. Görev, Ceyda Balaban'ı Türkiye'ye geri götürmektedir. Fırtına Getiren timi başarıyla Ceyda Balaban'ı kurt…