Ana içeriğe atla

Sohbetli Mohbetli

Aylık sohbet tarzında bir serim vardı, ancak düzensizlik oldu biraz, evet.. Ancak yaz gelince daha çok zamanım oluyor ve bu yüzden ilhamlarımla geldiiiim ! :) 


Geçen günlerde bu tarz hoş resimlere denk geldim ve çok tatliş şeyler vardı.. Ancak sildim. GÜM!

Geçen günlerde fazla duran ve okumadığım kitaplarım vardı.. Ancak sattım. GÜM!

Eveeet.. Uzun zaman... 

Geldim, evet geldim geldim. Birkaç gündür yazıyorum ancak pek bakan yok eskilerdeki gibi. Aklımda düşünceler: "Blogum eski hareketine nasıl geri döner?" Ben salmışken nasıl geri döneler ki dedim içten içe. Evet ya, kimseye uğramıyorum. Ama yazıyorum böyle aklıma her gün geliyor.

Duolingo'ya başladım. Bir program kendileri ve bir sene önce kullanıyordum ancak çok az sürdü bu hevesim. Ve iddia gibi lingot gibi bir şey var, 5 gün ard arda 5 dakika zaman ayırıp alıştırma yapıyorsun. Bu yüzden kendimi zorunlu tutar gibi ona katıldım ve her gün bakarak kendimi programa bağlamaya çalışıyorum. Vee bu arada ingilizce kurslarına gittim ancak bir yerde a1-a2 çıktım bir yerde b1 bir yerde a2 çok karışık :) Hayırlısı olsun diyeliim :) 

Veee bir gün yaklaşıyor bakalım ne olacak. :)  (Bengisu tamam anladın sen bunu :D)

Valla unutmuşum bu sohbet yazılarını. Yarın bir adet kitap yorumu geliyor. Ve hala satmadığım kitaplar var. Kitapları satmam hakkında ne düşünüyorsunuz merak ettim. Konu kitaplar olunca konuşmayı seviyorum ve 9 ayı geçti kitap almıyorum. Bu lise iyice beni kitaplardan ayırdı. Hala beni üzüyor ve sohbetlerde bunlardan bahsettim ya da yazı sonlarında falan. Ancak bir kitap okudum zorla ancak güzeldi. Sizle paylaşacağım ancak bekletiyorum :) Öyle işte yani bir farklı bir şey yapsam da gelecek kişi sayısı yine az olacak ya. O yüzden normal ilerliyorum. Bakalım hayırlısı ya.. Sağlıcakla kalın. Kuru ekmek tadında bir yazı da olsa yanına ben peynir eklerim :) İyi günleer..

Yorumlar

  1. heeeey hoşgeldiiiin ne güzeeel seni görmeeek. gelcem yineee. müziklerini de dinlicem tabikide. ben de senden şarkılar alcam ki zaten senin müziklerini çok seviyom kii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduum. olly ya o zaman görünce öyle sevindim baya :)

      Sil
  2. dualingo yu ben de kullanamadım hiç :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lingot olayına girerseniz her gün bildirim gönderir gün sonuna doğru işte ben de öyle zorlaya zorlaya sevdirdim kendime :) Umarım siz de kullanırsınız.

      Sil
  3. duolingo güzel evet. blogun da yine olur yaa eskisi gibi sen de zaman ayırıncaa. hatırladın mıı 2015 yazınııııı ne çok severdin blogunuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşAllah güzel şeyler olacak buralarda belki daha daha güzel sevindirecek şeyler. Spoiler verdim valla. 2015 miydiiiii

      Sil
  4. önceki yazılarına nasıl geçiyoz yiaaa bulamadıım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa evet yeni şeysine geçince gitmiş onlar değiştireyim ben onu en kısa zamanda.

      Sil
    2. Deeep! Şimdi değiştirdim de bak normal blogumun ana görünümünde sağda 'Yazılarım' bölümüne tıklayınca çıkıyor bütün hepsi. Oradan bakabilirsin ya da 'Etiketler' den serilere bakabilirsin :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Yorumu "Çıkmaz Sokak"

Kitap Fuarı'ndan aldığım kitapların hemen ertesini günü kitaplarımı okumaya başladım. Doğrusu okumadığım çok kitap artmıştı ancak çok uzun bir sürede bitirdiğim için yine kendime biraz söylensem de gerçekten güzel bir kitaptı. O zaman tümden nasıl bir yorum aldı benden, inceleyelim hadi ! :)

Çıkmaz sokaklara elveda deyin. Artık öyle bir çıkmaz sokağınız olacak ki, ruhunuz bile sokaklara elveda diyemeyecek. Belki de yeniden aşık olacaksınız bu umutlarla ve, artık bir aşkı sonlandırmanın ve yeni bir aşka başlamanın tam da bu sokaklar arası geçişte göreceğiz. Eslin'in çıkmaz sokağına hoşgeldiniz "Yiğit Kutay" ile birlikte..

Eh artık bir kitap okumamın vakti gelmiş ve çatmıştı ki bu kitap oldukça ince gözüküyor dimi ? Aslında bu kitap 622 sayfa ve oldukça büyük olan yazılarıyla da olsa uzun bir sürede bitirdim maalesef. Bazen bazı şeylerden dolayı vaktim kalmıyordu ve kitabı bitirdiğimde ilk olarak ağlayıp, sonra oh be iyi ki bitti dedim. Ancak oldukça güzel ve unutamay…

İzlediğim YouTube Kanalları

Uzun zamandır Gmail hesabımı açtığımdan sonra Blogger'ı keşfettim ve ardından blog yazmaya başladım ancak Gmail hesabımı açtıktan bir süre sonra da YouTube'a kaydoldum. Son 5 ay gibi bir zaman içerisinde o kadar aktifçe kullanmaya başladım ki artık laptop başından kalkmamamın tek sebebi video izlemek oluyor. 

Şimdi aklıma geldi de neden izlediğim kanalları paylaşarak herkese tanıtmıyorum dedim. Video izlerken dedim ben buna da başlayayım dedim. Umarım güzel bir liste oluşur ve faydalı bir post dizesi daha ortaya çıkar :))
1- İlk olarak az önce Onedio kanalından birkaç video izliyordum ve bundan başlamak istedim. Bu kanalı 2 ay önce keşfettim ve Onedio nun kendi web sitesinde 7'den 70'e harika paylaşımlar var. Bu YouTube kanalında da birçok komik dize videolar var. 
Onedio Kanalı
2- Normalde ben pek çok makyaj da yapmasam ilk makyaj videoları ile başlayıp sonradan eğlenceli videolarla konu alan Meryem Can'ı çok seviyorum. Fan değilim YouTube'da kimsenin ancak gö…

Müzik Hayatım 15

1 ay geçtikten sonra bu seriden bir yazı yazmak demek dolu dolu bir sürü şarkı keşfetmek demek :D

Uzun bir süreden sonra dolu dolu Müzik Hayatım serisine dolu dolu gelmek istedim yeniden. Ve elimde bir sürü yeni şarkılar var. Şuna karar verdiğimi söylemem gerekirse bu seride çok vakit geçiriyorum diye sadece şarkıları sunup bir böyle açıklama şeklinde yazıp yayınlayacağım. Eskiden her şarkı için ayrı ayrı anısından tutup anlatıyordum ancak şimdi buna karar verdim. Bundan sonra böyle yazacağım. Yanında ek şeyler de yazmayacağım. Siz bakarsınız artıkın :) İyi dinlemeler :)) Keyfinizin yerine gelmesi dileğiyle buyrun Müzik Listeme :))
Müzik Listesi: Demi Lovata - Body Say Demi Lovato - Stone Cold Ariana Grande - Into You Ariana Grande - Let Me Love You ft. Lil Wayne Shawn Mendes - Treat You Better Shawn Mendes - Three Empty Words Shawn Mendes - Ruin Shawn Mendes - Aftertaste Shawn Mendes - Never Be Alone Shawn Mendes - The Weight Clean Bandit - Tears ft. Louisa Johnson Clean Bandit - Stronger Jo…